تکریم ارباب رجوع اصلی‌ترین محور طرح نوروزی فرودگاه بین‌المللی آبادان است

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان گفت: با توجه به نزدیک شدن تعطیلات نوروزی و افزایش جابجایی مسافر، تکریم ارباب رجوع اصلی‌ترین محور طرح نوروزی است.

غلامرضا دهقانی‌زاده در جلسه هماهنگی با محوریت نوروز 94 با حضور معاونان و مسئولان دوایر داخلی در فرودگاه بین‌المللی آبادان تشکیل شد اظهار کرد: امروزه فرودگاه‌ها یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های سفر محسوب می‌شوند.

وی در ادامه افزود: با توجه به نزدیک شدن تعطیلات نوروزی و افزایش جابجایی مسافر، تکریم ارباب رجوع اصلیترین محور طرح نوروزی است.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان گفت: خدمات رسانی یک زنجیره است و با تلاش و هماهنگی و انسجام بیشتر همه حلقه‌های زنجیره خدمات رسانی متصل شده و در ‌‌نهایت جلب رضایت ارباب رجوع را شاهد خواهیم بود.

دهقانی‌زاده با تقدیر از تمام پرسنل واحد‌های این فرودگاه ادامه داد: محوریت طرح نوروزی فرودگاه آبادان احترام به مراجعان است.

وی در ادامه با اشاره بر ماهیت درآمد ـ هزینه‌ای بودن شرکت فرودگاه‌ها بر تاثیر وصول به موقع صورتحساب‌های عوارضی و درآمدی تاکید کرد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان خاطرنشان کرد: وصول به موقع مطالبات، اجرای تعهدات فرودگاه‌ها تامین ایمنی، امنیت، تسهیلات پروازی و مسافری را تسهیل می‌بخشد.

دهقانی‌زاده اضافه کرد: با توجه به بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و منابع شرکت مبنی بر جدیت در وصول مطالبات در این ایام، باید تلاش بیشتری در این خصوص صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای آماده سازی فرودگاه اقداماتی از جمله بهسازی پارکینگ خودرویی، بهسازی سالن ترمینال، تکمیل نوسازی و تجهیز سرویس‌های بهداشتی، تعمیر آسانسور سالن ترمینال، زیباسازی و رنگ آمیزی محیط پیرامونی و ... در دستور کار قرار دارد و در بسیاری از موارد عملیات آغاز شده است.

نوشتن دیدگاه